Новото Peugeot 3008
Страница 1 от 1
Новото Peugeot 3008
Peugeot 3008 - кросовър по външност, комбинация от няколко автомобилни жанра
Архитектурата на 3008 успява да съчетае еднообемен силует със скосено предно стъкло, и елементи, заимствани от SUV, като заден капак с две част, наклонени надолу странични стъкла, високо място на водача и др.
В крайна сметка, стилът успява да помири всички „жанрове". Отличните пропорции и едновременно динамични и силни линии излъчват новаторския дух на автомобила.
Семейните черти на Peugeot са с нова интерпретация, така че да се адаптират към по-големите обеми на колата, а широката задна част създава впечатлението, че 3008 и пътя са едно цяло.
След определено ниво на изпълнение, лайстните на праговете и броните отвеждат 3008 в off-road света.
Peugeot 3008 - кросовър по дух, предлагащ модулност и високи технологии
Мястото на водача е ергономично и може да се мери с луксозните купета. Пътниците се наслаждават на простор и комфорт на високо ниво (седалки, шум и т.н.). За повече светлина и видимост, 3008 предлага стъклен покрив с площ 1,60 м².
Интериорът Multiflex се модулира по желание. За целта, подът на багажника може да заема 3 положения, а облегалките на задните седалки се сгъват. В този случай и при положение масичка на предните седалки, 3008 се сдобива с изцяло равен под, от долната част на задния капак (hobby) до арматурното табло.
Товарният обем се увеличава от 512 л (или 432 дм³ по VDA) на 1 604 л (или 1 241 дм³ по VDA) до предните седалки.
Водачът и пътниците се чувстват спокойни и сигурни, благодарение на изключителни и дори уникални за пазара технологии, серийни или опция.
- система за индикация на нивото на очите,
- Distance Alert (функция, която позволява да се спазва безопасна дистанция спрямо автомобила отпред, според скоростта на движение),
- електрическа автоматична ръчна спирачка,
- помощ при потегляне по наклон,
- гама телематични системи с навигация (WIP Nav или WIP Com 3D)...
Peugeot 3008 - удоволствието да управляваш кросовър с безупречно off-road поведение
Благодарение на опита на Марката и използваните технологии, 3008 предлага пътно поведение, достойно за всяка лимузина. Постигането на това е истинско предизвикателство, предвид обемната висока архитектура.
Независимо от версията си, 3008 се държи отлично на пътя, без да лишава пътниците от комфорт. Амбицията му е да стане новият образец в категорията на компактните обемни модели, по отношение на удоволствието от управлението и активната безопасност.
Изключително устойчивата каросерия, предният мост тип псевдо McPher
son и деформируемата греда на задния мост са основните фактори за пътните качества на 3008.
Използвана в две от модификациите на 3008 (1,6 л ТНР и новия 2,0 л HDi FAP), системата Dynamic Rolling Control в задния мост осигурява отличен контрол над страничното накланяне на автомобила и оптимално действие на амортисьорите.
Друга новост е системата Grip Control, която включва функция против плъзгане на колелата и гуми Mud & Snow. Тя позволява оптимизиране на двигателната способност на предните колела на 3008 в реални off-road условия. Водачът разполага с бутони за избор на един от 5-те режима : Стардартен, Сняг, Всъдеход (Кал/Земя/Мокра трева), Пясък и ESP off.
Peugeot 3008 - екологичен кросовър
От самото начало, една от основните цели на проекта 3008 е да се постигне максимална екологичност.
Аеродинамиката (Сх = 0,296), различните решения за намаляване на теглото (леки материали, лазерни спойки...) и специалните гуми Michelin са в основата на успехите на 3008 по отношение на вредните емисии. Отличникът в това отношение постига разход от едва 4,9 л/100 км при емисии на СО2 от 130 г/км.
Двигателната гама на 3008 през 2009 ще бъде следната:
Дизел HDi FAP:
- 1,6 л HDi FAP 80 kW (110 к.с.), 240 Nm, механична 6-степенна скоростна кутия - СО2: 137 г/км
- 1,6 л HDi FAP 80 kW (110 к.с.), 240 Nm, механична пилотирана 6-степенна скоростна кутия - СО2: 130 г/км
- 2,0 л HDi FAP 110 kW (150 к.с.), 340 Nm, механична 6-степенна скоростна кутия - Евро 5, СО2: 146 г/км
- 2,0 л HDi FAP 120 kW (163 к.с.), 340 Nm, автоматична 6-степенна скоростна кутия - Евро 5, СО2: 176 г/км
Бензин:
- 1,6 л VTi 88 kW (120 к.с.), 160 Nm, механична 5-степенна скоростна кутия - Евро 5, СО2: 165 г/км
- 1,6 л THP 110 kW (150 к.с.), 240 Nm, механична 6-степенна скоростна кутия - Евро 5, СО2: 176 г/км
- 1,6 л THP 115 kW (156 к.с.), 240 Nm, механична 6-степенна скоростна кутия - Евро 5, СО2: 170 г/км
След 2011, 3008 ще стане първият автомобил на групата PSA, използващ технологията Hybrid4, която бе представена с прототипа Prologue Hybrid4. Тя представлява истинска революция по отношение на разхода на гориво и емисиите на СО2 (от порядъка на -35%).
Peugeot 3008 - сигурен кросовър
3008 гарантира сигурност чрез различни средства:
- изключително ефикасно поведение на пътя;
- оптимизирана структура (трети участък за поемане на енергията при челен удар и абсорбер Bogе Wagon) и ефикасни средства за защита в купето (6 въздушни възглавници...);
- услугата Peugeot Urgence, която позволява локализиране на автомобила и обаждане за спешна помощ при инцидент. Тя се предлага безплатно с новата телематична система WIP Com 3D.
Peugeot 3008 - престижен кросовър, който държи на качеството
Идеята за „осезаемо" качество на автомобила и използването му, лансирана с проекта 308, намира израз и в 3008.
Предвидени са 3 милиона километра тестове, чрез които да се събере необходимата информация за оптимизиране на качеството при лансиране на автомобила. Освен това, на всеки етап от производството се извършва много строг контрол.
Всички тези мерки целят по-голяма продължителност на живот на автомобила, по-голяма надеждност и ниски експлоатационни разходи, което е основен фактор за избора на много клиенти, особено корпоративни.
Остатъчната стойност на автомобила зависи още от неговата естетика, екологични характеристики, разходите за ремонт. По всички тези параметри 3008 разполага с отлични аргументи.
Peugeot 3008 - кросовър с опростена и логична гама
Според страната, в която се продава, 3008 ще бъде предлаган с 4 нива на изпълнение, 9 цвята на каросерията и, според нивото, два интериора: Tramontane (сиво anthracite) или Guerande (светли сиво-синкаво), с тапицерия текстил, кожа или „интегрална кожа" (арматурно табло)
www.topcars.bg
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите